dinsdag 31 maart 2015

Lente...

Heerlijk, de lente is begonnen, de zomertijd is ingegaan. Tijd voor zon, zomerjas, zonnebril en schommelen in de tuin...
Ochja, af en toe schijnt het zonnetje wel naar binnen hoor, maar echt genieten van de lente is er nog niet bij deze week.



Op de eerste dag in de zomertijd leek het me een mooi moment om voor het eerst na de zwangerschap weer eens echt te gaan sporten. Lekker in de zon, buiten in de natuur bikkelen om mijn figuur weer terug te sporten en me lekker fit te voelen.. Tot ik de auto uit stapten en de kou en wind voelde. Halverwege de training begon het ook nog te regenen. En niet een paar druppeltjes maar de kraan ging wijd open.
Doorweekt kwam ik thuis om lekker onder een warme douche te stappen. Heerlijk gesport, maar dat lekkere zonnetje was goed verstopt achter de regenwolken.

Lentestorm
Ik denk dat er niemand is die niks heeft meegekregen van de lentestorm die over ons landje raasde. Ik was van plan lekker met Noah een stuk te gaan wandelen, maar ik zag Noah al met kinderwagen door de lucht vliegen. Dus toch maar lekker binnen gespeeld. Maar ook binnen hebben we veel gemerkt van de storm. Je hoorde de wind zelfs door het huis razen.

Schade
Helaas zijn we niet geheel zonder schade gebleven. De buurman stond aan de deur om te vertellen dat een deel van ons dakkapel stuk was. Ook kwam een deel van het zonnescherm los te hangen. Gelukkig is het allemaal goed te maken.

Nu hoop ik toch dat het weer snel een beetje omslaat en de echte lente begint. Ik weet dat dit Nederland is en het weer snel weer kan veranderen, maar zin in de lente en zomer heb ik zeker! Lekker met Noah wandelen, op een kleedje in de tuin of in het park picknicken of lekker op de fiets erop uit. Maar dan moet de hemel toch plaats maken voor het mooie warme zonnetje ipv deze regenbuien en windstoten. Ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten