zondag 5 april 2015

Paashaas in Balance

Paashazen, paaseieren, eieren beschilderen, eieren zoeken, eieren vinden, chocolade eieren en gekleurde eieren. Zon, lente, lekker naar buiten, mooi weer en bloemetjes. Geloof, Jezus, laatste avondmaal, Passion, kerk en familie. Ja, het is weer PASEN!
Baby's first Easter
Vandaag is de eerste keer eerste paasdag voor Noah. Met zijn net geen 6 maandjes oud krijgt hij er nog niks van mee dus nemen we ook niet echt de moeite om paaseieren te verstoppen en te gaan zoeken. Dat komt volgend jaar wel. Maar van het mooie weer genieten kan iedereen! Dus de komende tijd gaan we lekker veel naar buiten want de zon schijnt!
Ook mag Noah mee genieten van een bezoekje aan opa en oma. Het eieren zoeken doen we volgend jaar wel.

Mama in balans
Ik ben pas geleden weer begonnen met sporten. Na een zwangerschap, bevalling en geen zin/tijd/energie om te beginnen, heb ik de stap toch eindelijk gezet. Ik heb me aangemeld om 2x in de week te sporten bij Mom in Balance. Dit is lekker in de buitenlucht sporten met allemaal andere moeders. Een pittige workout aan het begin of einde van je dag, om weer lekker fit te worden. Zo stond ik ook deze ochtend om 9:00 uur op het strand te sporten, zodat ik vanavond lekker kan gourmetten en morgen me niet schuldig hoef te voelen als ik aan de paasbrunch nog een extra chocoladecroissantje neem. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten